چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
کد خبر: 1169382
۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶
طلاب حوزه علمیه در پیاده راه رشت

حوزه/ همزمان با دهه اول محرم، جمعی از مبلغین جامعه حوزوی منار با حضور در میدان شهرداری رشت به گفتگو با مردم پرداختند، این برنامه تا روز عاشورای حسینی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، همزمان با دهه اول محرم، جمعی از مبلغین جامعه حوزوی منار با حضور در میدان شهرداری رشت به گفتگو با مردم و جمع آوری داده های آماری پیرامون مسائل اجتماعی و معضلات موجود در حوزه خانواده پرداختند.

در ادامه طرح بررسی آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکار و ارتقای خانواده که در سال گذشته انجام شد امسال نیز جمعی از مبلغین پژوهشگر جامعه حوزوی منار با حضور در میدان شهرداری رشت، در گفتگوی چهره به چهره با مردم اقدام به جمع آوری داده های آماری و نظرسنجی پیرامون ۵ مسئله جمعیت، اعتیاد، ازدواج دیرهنگام، کاهش ازدواج و طلاق نمودند.

بررسی علل این معضلات، مزایا و معایب آن ها و ارائه راهکارهای آن در سطح خانواده و جامعه، از جمله محورهایی است که در این گفتگوها، خانواده ها و مخاطبین نظرات خود را پیرامون آن مطرح می‌کنند.

این طرح که با هدف آسیب‌شناسی بحران‌های اجتماعی و ایجاد بستری مناسب جهت گفتگوی اقشار مختلف مردم با روحانیت شکل گرفته است، برای دومین سال متمادی در ایام دهه اول محرم از سوی جامعه حوزوی منار در شهر رشت اجرا می‌گردد.

این گفتگوها که از ۱۹ تیر ۱۴۰۳ مصادف با سومین روز از ماه محرم ۱۴۴۶ آغاز شده تا ۲۶ تیر، روز عاشورای حسینی ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای شرکت در طرح می‌توانند همه روزه عصر در میدان شهرداری حضور پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha